گزارش کنفرانس سپتامبر ۲۰۱۳ اپل
وب سایت گروه ام ان اف - M.N.F Team Website
با ما باشید همیشه لذت را احساس کنید
درباره وبلاگ


M.N.F Team Productions Official Website
آخرین مطالب
برچسب:, :: 5:7 بعد از ظهر :: نويسنده : مرتضی خوجمی

 دهم سپتامبر ۲۰۱۳، کنفرانس اپل با معرفی دو محصول جدید از خانواده آیفون و همچنین نسخه جدید iOS برگزار شد.

apple-sept-13-macafzar

iOS7

apple-sept-13-macafzar

در ابتدای مراسم و پس از صحبت از خرده‌فروشی‌ها و مراکز خدمات جدید اپل، iOS7 -که پیش از این نیز نسخه‌ای از آن در WWDC2013- ارائه شده بود، معرفی شد. سیستم عامل جدیدی برای آی‌دیوایس‌های اپل که دارندگان برخی محصولات می‌توانند از هجدهم سپتامبر دستگاه‌های خود را به آن ارتقا دهند.

apple-sept-13-macafzar

طراحی جدید iOS7 در مقایسه با نسخه‌های قبلی این سیستم عامل مهمترین تغییر در آن است. قابلیت‌های جدید Siri جهت جستجوی مستقیم در توئیتر و ویکیپدیا به همراه به طراحی جدید بخش‌هایی همچون کنترل‌پنل، نوتیفیکیشن سنتر، بخش جستجو و کیبرد، از امکانات تازه در این نسخه بودند.

apple-sept-13-macafzar

امکانات به اشتراک گذاری بین دو دستگاه اپل بهبود یافته و ارسال فایل از طریقAirDrop (قابلیتی که پیش از این برای مک معرفی شده بود) کار انتقال داده را برای دارندگان ابزارهای اپل ساده‌تر از قبل می‌کند.

به گفته آقای فدریکی طی مراسم شب گذشته، بیش از ۲۰۰ قابلیت تازه به iOS7اضافه شده است.

iWork

apple-sept-13-macafzar-4.png

پکیج مخصوص iWork برای ابزارهای مجهز به iOS برای تولید آسان و مطلوب محتوا روی ابزارهای موبایل توسط اپل ارائه شد. به گفته تیم کوک ‘تولید محتوا با کمک iWork روی iOS7 معرکه است’. پکیج iWork شامل نرم افزارهایی کاربردی است که برای خریداران جدید محصولات موبایل اپل، به رایگان در دسترس خواهد بود.

iPhone

apple-sept-13-macafzar

پیش از مراسم شب گذشته، گفته‌ها و شنیده‌ها در رابطه با نسخه(های) جدید آیفون بسیار بود. بر خلاف دوره‌هایی که استیوجابز مدیرعامل اپل بود، تقریباً تمامی جزئیات مرتبط با آیفون‌های جدید اپل پیش از مراسم لو رفت.

iPhone 5C

apple-sept-13-macafzar

آیفون 5C نسخه‌ای ساخته شده از پلاستیک است. این نسخه از آیفون در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شود. با همان تکنولوژی‌ها و سخت‌افزار iPhone 5. قدرت باتری این آیفون در مراسم ‘حیرت‌انگیز’ توصیف شده است.

اپل همچنین کاورهای سیلیکونی مخصوصی برای iPhone 5C نیز ارائه کرد.

apple-sept-13-macafzar

کاورهایی که به گفته اپل می‌توان با کمک آنها علاوه بر حفاظت از بدن آیفون پلاستیکی، ترکیب‌های متنوع رنگی ایجاد کرد.

apple-sept-13-macafzar

این نسخه از آیفون در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی و با قیمت‌های ۹۹ و ۱۹۹ دلار (به همراه قرارداد) عرضه می‌شوند.

iPhone 5S

apple-sept-13-macafzar

آیفون 5S با وجود عدم تغییر در اصالت طراحی در مقایسه با آیفون 5، چند به‌روزرسانی سخت‌افزاری تازه در خود داشت. مهمترین تغییر شاید در پردازنده آیفون جدید بود. چیپ A7، مبتنی بر معماری ۶۴ بیتی که بیش از یک میلیارد ترانزیستور را در خود جای داده است. پردازنده‌ای با قدرت پردازش دوبرابر! امکان تازه‌ای که اجازه پردازش بهتر و روان‌تر در کنار اجرای بازی‌هایی با گرافیک بهتر را به آیفون 5S می‌دهد.

apple-sept-13-macafzar

همچنین چیپ جدید M7 به طور اختصاصی برای پردازش داده‌های مرتبط با قطب‌نما، ژیروسکوپ و شتاب‌سنج داخلی در آیفون جدید تعبیه شده است.

apple-sept-13-macafzar

در کنار به روز رسانی‌های سخت‌افزاری، اپل از امکان امنیتی جدیدی نیز در این نسخه از آیفون پرده برداشت. Touch ID امکان جدیدی که به دارندگان آیفون 5S اجازه می‌دهد گوشی‌شان با کمک اثر انگشت آماده استفاده شده یا امکانات دیگری را در اختیارشان قرار دهد.

apple-sept-13-macafzar

به علاوه، قدرت دوربین و فلاش آن نیز بهبود یافته است. با کمک فلاش آیفون جدید، نورها با کیفیت بهتر ثبت می‌شوند. همچنین امکان ضبط ویدئو با کیفیت 720p نیز تا ۱۲۰ فریم در ثانیه افزایش یافته که اجازه ثبت تصاویر با تعداد فریم بالا را به کاربران iPhone 5S می‌دهد. در این نسخه اندازه صفحه حساس دوربین ۱۵ درصد افزایش یافته که اجازه ثبت تصاویری با کیفیت بالاتر را می‌دهد. همچنین امکان ثبت تصاویر پانوراما تا ۲۴ مگاپیکسل با دوربین جدید آیفون امکان‌پذیر شده است.

در ظاهر کلی آیفون 5S در مقایسه با نسخه 5 تغییر فاحشی دیده نمی‌شود. البته کلید Home در نسخه جدید فاقد آن مربع همیشگی‌ست و به جای آن یک حلقه فلزی آن را احاطه کرده. به علاوه نسخه جدید آیفون به جای رنگ‌های سفید و مشکی در سه رنگ سفید، خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد.

apple-sept-13-macafzar

باتری این آیفون جدید اپل تا ۱۰ ساعت عمر مفید خواهد داشت که نسبتاً خوب به نظر می‌رسد. همچنین کاورهای جدید و مخصوصی نیز برای iPhone 5S از سوی اپل ارائه شده که در شش رنگ و با قیمت ۳۹ دلار قابل سفارش هستند.

apple-sept-13-macafzar

آیفون 5S به زودی با قیمت ۱۹۹، ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار برای نسخه ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قرارداد ۲ ساله از ۲۰ سپتامبر در ۹ کشور (آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان،‌ ژاپن، سنگاپور و بریتانیا) آماده فروش خواهد بود. تا دسامبر ۲۰۱۳ آیفون در ۱۰۰ کشور توسط اپل عرضه می‌شود.

برای دانلود ویدئوی کنفرانس دهم سپتامبر اپل، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. توجه داشته باشید که برای دانلود آنها نیازمند نرم افزار آی‌تونز هستید.
دانلود با حجم ۱٫۳۴ گیگابایت
دانلود با حجم ۲٫۹۳ گیگابایت
دانلود با حجم ۴٫۱۴ گیگابایت


نظرات شما عزیزان:

عماد
ساعت7:34---27 آذر 1392
سلام وبلاگ خوبی داری .در صورت تبادل لینک بعد از ثبت لینک من خبر بدم من هم ادرست رو بزارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 2227
بازدید کل : 423700
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1